Taisyklės
I. Bendrosios nuostatos
1. Ortastika.lt el. parduotuvė priklauso fiziniam asmeniui, Gyčiui Sirgedui, užsiimančiam Individualia veikla pagal pažymą, adresas Šeškinės g. 51, Vilnius, tel.: +370 60382738, el. paštas: info@ortastika.lt. Internetinės parduotuvės (toliau - Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą ortastika.lt Parduotuvėje.
2. Ortastika.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Taisyklės taikomos visiems Klientams užsakantiems šioje Parduotuvėje.
3. Klientas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
4. Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją, kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
II. Privatumo politika
Ortastika.lt gerbia vartotojų privatumą. Mes saugome savo Klientų privatumą teikdami personalizuotas paslaugas, sąžiningai bei teisėtai tvarkome ir prižiūrime Jūsų pateiktus asmeninius duomenis.
Privatumo politika atspindi ortastika.lt el. parduotuvės taikomą Klientų duomenų tvarkymo praktiką. Jei Jums kiltų kokių nors su šia tema susijusių klausimų, siųskite laišku: info@ortastika.lt
1. Jūsų sutikimas
Sutikdami su šia Privatumo politika, Jūs sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų naudojami siekiant įvykdyti Jūsų užsakymus. Taip pat, kad Jūsų asmens duomenys bus perduoti mūsų partneriams, vykdantiems prekių pristatymo ar kitas, su Jūsų užsakymo pateikimu ir įvykdymu susijusias paslaugas.
Jūs suteikiate mums teisę rinkti, valdyti, tvarkyti ir saugoti Jūsų asmens duomenis tokia apimtimi ir tokiais tikslais, kaip numatyta šioje Privatumo politikoje.
2. Informacijos rinkimas
Ortastika.lt vadovaujasi LR asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.
Mes renkame duomenis apie savo Klientus naudodamiesi:
- anketų ir registracijos formomis;
- kai perkate mūsų prekes;
- Jums pateikus duomenis apie save internetu ar kitu būdu.
Duomenys, kurie gali būti renkami paslaugų teikimo tikslais:
- perkant prekes/paslaugas – vardas, pavardė, adresas, el. pašto adresas, telefono numeris;
- siunčiant užklausą į el.paštą – vardas, pavardė, el. pašto adresas.
Kliento elektroninio pašto adresas ir telefonas tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu (jeigu davėte sutikimą).
Jeigu Jūs lankotės mūsų interneto svetainėje, mes taip pat renkame informaciją, kuri atskleidžia mūsų teikiamų paslaugų naudojimo ypatumus, arba automatiškai generuojama vizitų statistika. Daugiau apie tai skaitykite Slapukų naudojimas skiltyje.
Administruodami savo svetainę, joje publikuojamą turinį, diagnozuodami galimus sutrikimus, mes tvarkome Jūsų IP adresus.
3. Asmeninės informacijos naudojimas
Mes naudojame Jūsų asmens duomenis šiais tikslais:
- tvarkydami užsakymus, registraciją, užklausas;
- teikdami Jūsų užsakytas paslaugas;
- siųsdami Jums informaciją apie mūsų prekes, nuolaidas ir paslaugas (jeigu davėte sutikimą gauti tokią informaciją).
Įsipareigojame niekada neperduoti Jūsų asmeninių duomenų jokioms nesusijusioms trečiosioms šalims, išskyrus šiuos atvejus:
- jei yra Jūsų sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
- teikiant paslaugas – mūsų partneriams, vykdantiems prekių pristatymo ar kitas, su Jūsų užsakymo pateikimu ir įvykdymu susijusias paslaugas. Šiems paslaugų tiekėjams mes suteiksime tik tiek Jūsų asmeninės informacijos, kiek bus būtina konkrečiai paslaugai atlikti. Jūsų duomenų saugumo reikalavimas keliamas visiems su mumis dirbantiems paslaugų teikėjams;
- teisėsaugos institucijoms pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytą tvarką.
4. Tiesioginė rinkodara
Stengiamės mūsų Klientus pirmuosius informuoti apie galinčią sudominti informaciją: ypatingus ortastika.lt pasiūlymus, naujienas ir paslaugas.
Jūsų suteiktas el. pašto adresas ar telefono nr. tiesioginės rinkodaros tikslais gali būti naudojamas remiantis Jūsų sutikimu užsakant mūsų el. parduotuvės prekes (prieš pateikiant užsakymą pažymėjus varnelę, kad norite gauti informaciją apie akcijas, nuolaidas ir naujienas). Arba teisėto intereso pagrindu (jei esate užprenumeravę mūsų naujienlaiškį), bet tik tuo atveju, jei Jūs nesate atsisakę gauti ortastika.lt pasiūlymų.
Jei nebenorite, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais, galite spustelėti mūsų atsiųsto el. laiško apačioje esančią nuorodą Atsisakyti prenumeratos. Taip pat visais atvejais galite rašyti elektroninį laišką adresu info@ortastika.lt, arba skambinti telefonu +370 60382738 ir nurodyti, kad nepageidaujate gauti pasiūlymų. Tiesioginių pasiūlymų teikimas nutraukiamas tik Jūsų aiškiai išvardintais el. pašto adresais ir/arba telefono numeriais.
Jūs turite teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys tiesioginės rinkodaros tikslais, nenurodydami nesutikimo motyvų, taip pat raštu prašyti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius asmens duomenis.
5. Informacijos saugojimo terminai
Jūsų asmeninę informaciją saugosime tiek, kiek to reikės šioje Privatumo politikoje nurodytiems tikslams įgyvendinti. Jūsų asmens duomenis mes turime teisę laikyti serveryje tiek, kiek tai būtina, jeigu Jūsų pateiktais duomenimis buvo (i) pasinaudota vykdant neteisėtą veiką ar (ii) buvo įtariama, jog įvykdyta tapatybės vagystė ar kitas pažeidimas, dėl kurio buvo ar bus atliekamas atitinkamų teisėsaugos institucijų tyrimas, (iii) jeigu mes esame gavę skundų, susijusių su atitinkamu Klientu, ar jeigu mes esame pastebėję atitinkamo kliento padarytus Taisyklių pažeidimus ar (iv) esant kitiems teisėtiems tikslams saugoti asmens duomenis. Šie duomenys sunaikinami gavus teisėtus teisėsaugos ar kitų įgaliotų institucijų nurodymus.
6. Jūsų teisės
Jūs turite teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, pateikęs tapatybę patvirtinantį dokumentą (tapatybei patvirtinti turi būti pateiktas Lietuvos Respublikos piliečio pasas, asmens tapatybės kortelė, vairuotojo pažymėjimas). Siekdami sužinoti, kokius Jūsų asmens duomenis surinkome ar gavome ir iš kokių šaltinių, kokiais tikslais jie tvarkomi, kokiems gavėjams jie teikiami ir buvo teikti bent per paskutinius 1 (vienerius) metus , arba ar visi Jūsų asmens duomenys yra išsamūs ir teisingi, turite iš anksto kreiptis į mus iš elektroniniu pašto adreso, kuris buvo mums pateiktas. Gavę tokį Jūsų paklausimą, atsakysime, ar su Jumis susiję asmens duomenys yra tvarkomi ir pateiksime prašomus duomenis ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo kreipimosi gavimo dienos. Pagal šį punktą neatlygintinai duomenys teikiami vieną kartą per kalendorinius metus.
Jūs taip pat turite teisę:
- prašyti ištaisyti Jūsų asmens duomenis, kai jie yra netikslūs ir/arba nepilni;
- prašyti apriboti Jūsų asmens duomenų tvarkymą tol, kol mes patikrinsime šių duomenų tikslumą. Tokiu atveju, asmens duomenų tvarkymo apribojimo laikotarpiu Jūs neturėsite galimybės įsigyti mūsų prekių ir/ar paslaugų;
- pateikę mums prašymą elektroniniu paštu ar telefonu, nesutikti su Jūsų asmens duomenų tvarkymu ir reikalauti panaikinti Paskyrą arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai asmens duomenys tvarkomi nesilaikant Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų įstatymų nuostatų, išskyrus Privatumo politikoje numatytus atvejus;
- iš karto išreikšdami savo nesutikimą arba pateikti vėlesnį pranešimą nesutikti, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Jei nebenorite gauti mūsų reklaminių pranešimų, galite laikytis reklaminio elektroninio laiško apačioje nurodytos atsisakymo tvarkos, arba informuoti mus elektroniniu laišku adresu info@ortastika.lt, ar skambinti telefonu +370 60382738 ir nurodyti, kad nepageidaujate gauti reklaminių pasiūlymų.
Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su asmens duomenų tvarkymu, Jūs turite pateikti mums raštu, išsiunčiant tokį prašymą ar nurodymą elektroninio pašto adresu info@ortastika.lt iš mums anksčiau pateikto savo elektroninio pašto adreso.
Gavę tokį Jūsų prašymą ar nurodymą, ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų pateiksime atsakymą bei atliksime prašyme nurodytus veiksmus ar atsisakysime juos atlikti. Jūsų prašymu atsakymas bus pateiktas raštu.
7. Slapukų naudojimas
Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kurią svetainė Jums joje apsilankius išsaugo Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje. Slapukai yra plačiai naudojami interneto svetainėse, kad jos veiktų, dirbtų efektyviai, ir galėtų teikti informaciją svetainių savininkams.
Mes naudojamės slapukais siekdami nustatyti mūsų auditorijos dydį ir vartojimo įpročius mūsų interneto svetainėse. Mūsų tikslas – kiek įmanoma personalizuoti teikiamas paslaugas pagal Jūsų interesus.
Slapukais gaunamą informaciją mes naudojame:
- nustatyti grįžtančius vartotojus;
- pagal lankytojo naršymo svetainėje istoriją pritaikyti lankytojui internete rodomą reklamą;
- fiksuoti statistiką apie svetainės lankomumą;
- Jūsų vartojimo įpročių stebėsenai siekiant pateikti būtent Jums aktualų turinį ir tobulinti tinklalapius pagal Jūsų pageidavimus.
Mūsų naudojami slapukai yra skirtingų rūšių:
Funkciniai slapukai:
- Standartiniai Shopify turinio valdymos sistemos slapukai.
Žymėjimo ir elgsenos slapukai:
Google – https://www.google.com/policies/technologies/partner-sites/
Šie slapukai renka anoniminę informaciją, kokiuose puslapiuose lankotės.
Facebook – https://www.facebook.com/about/privacy/update
Omnisend – https://www.omnisend.com/privacy/
Šie slapukai renka informaciją apie puslapius, kuriuose lankotės, pirkimų istoriją, IP adresą, įrenginio identifikavimo numerius. Taip sužinome, kokia tinklalapio informacija, produktai labiausiai domina mūsų lankytojus.
Slapukus Jums gali įrašyti reklaminius skelbimus rodanti sistema ir naudoti juos tam, kad rodytų reklaminius skelbimus, kurie turėtų būti įdomūs būtent Jums ir atitikti Jūsų interesus. Jie taip pat naudojami tam, kad tam tikras reklamas matytumėte tik tam tikrą kartų skaičių ir kad padėtų matuoti reklaminės kampanijos efektyvumą.
Daugelis naršyklių yra nustatytos taip, kad automatiškai priimtų slapukus. Galite naršyklėje slapukus išjungti, bet žinokite, kad jeigu taip padarysite, galite netekti galimybės naudotis daugybe funkcijų, kurios būtinos, kad interneto svetainė veiktų kaip dera. Jeigu Jums reikia išsamesnės informacijos apie slapukus, apsilankykite interneto svetainėje http://www.allaboutcookies.org arba http://www.aboutcookies.org, kur rasite išsamios, nepriklausomos informacijos apie tai, kaip išjungti slapukus per naršyklės nuostatas ir kaip pašalinti slapukus, kurie jau yra Jūsų kompiuteryje. Kad pašalintumėte slapukus iš mobiliojo telefono, turėsite pasiskaityti telefono naudojimo instrukciją.
Norėdami atsisakyti, kad Google Analytics registruotų Jūsų naršymą interneto svetainėse, apsilankykite puslapyje http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Jūs galite nustatyti savo naršyklę taip, kad ji neleistų išsaugoti slapukų Jūsų kompiuterio standžiajame diske. Tai sumažins tinklalapio funkcionalumą, neleis naudotis prenumeruojamomis paslaugomis, kitaip tariant, dalis turinio Jums bus nepasiekiama.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
1. Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik užsakymo įvykdymo ir prekių pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis.
5. Klientui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir Parduotuvės yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinkto atsiskaitymo būdo apie atsiskaitymą už prekes.
6. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys.
7. Parduotuvė gavusi pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigoja įvykdyti užsakymą.
8. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. Įsipareigojimai ir prekių kainų nustatymas
1. Kiekvienos Parduotuvės prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės.
2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
3. Klientas sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
5. Parduotuvės įsipareigojimai prekių atžvilgiu:
5.1. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes kurios atitinka informaciją nurodytą prie kiekvienos prekės.
5.2. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame Parduotuvei.
5.3. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
5.4. Parduotuvė nurodo pristatymo laiką prie kiekvienos prekės, todėl Klientas, prieš darant užsakymą, turi atkreipti dėmesį į galimai skirtingus pristatymo terminus.
5.5. Parduotuvė įsiparegoja nurodyti visą informaciją susijusią su preke ir jos pristatymu, bei susisiekti su Klientu tuo atveju, jeigu dėl nepriklausančių nuo Parduotuvės aplinkybių, nepavyksta atitinkamai atlikti pateikto užsakymo.
5.6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Prekių grąžinimas
1. Perkant Parduotuvėje ortastika.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 30 dienų išbandymo ir pinigų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
2. Prekė gali būti išbandyta, tačiau grąžinta turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesugadinta ir originalioje pakuotėje.
3. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
3.1. Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@ortastika.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
3.2. Paaiškinti grąžinimo priežastį.
3.3. Mes Jums nurodysime adresą, į kurį išsiųsti grąžintiną prekę.
4. Pinigų grąžinimas:
4.1. Kai prekė bus grąžinta, įvertinsime jos būklę ir pranešime, ar grąžinsim pilną sumą, dalinę sumą, ar grąžinimas išvis negalimas.
4.2. Jei dėl prekės grąžinimo su Parduotuve buvo susisiekta imtinai per 30 dienų, nuo tada, kai Klientas gavo įsigytą prekę, prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos, nesugadinta ir originalioje pakuotėje, tai grąžinsime Jums pilną už prekę mokėtą sumą.
4.3. Pinigai grąžinami į tą pačią mokėtojo sąskaitą per 7 darbo dienas.
4.4. Pinigai už prekės pristatymą Klientui bei už prekės grąžinimą Parduotuvei nėra grąžinami.
5. Jeigu Klientui parduota prekė yra netinkamos kokybės, jis turi teisę savo pasirinkimu, per 30 dienų nuo prekės gavimo, iš pardavėjo prašyti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Norint grąžinti nekokybišką prekę vadovaukitės aukščiau nurodytais punktais - 3; 4.1; 4.3; 4.4.
VI. Apmokėjimo tvarka ir terminai
1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje nurodytų būdu.
2. Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
VII. Prekių pristatymas
1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo terminą prie kiekvienos prekės. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5. Parduotuvės prekių pristatymo laikas yra 2 - 5 darbo dienos. Jei negavote prekės per nurodytą laikotarpį, prašome mus informuoti elektroniniu paštu info@ortastika.lt
6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos 2 būdais:
6.1. Į DPD Pickup paštomatą, esantį arčiausiai siuntos gavėjo nurodyto adreso.
6.2. Arba DPD Kurjeris pristato prekes siuntos gavėjo nurodytu adresu.
7. Klientas užsakymo metu gali pasirinkti, kokiu būdu nori gauti siuntą.
8. Prekės pristatymo dieną Klientas yra informuojamas apie siuntos pristatymą.
9. Prekes į Kuršių Neriją pristatome įprasta kaina, pasirinkus pristatymą į DPD Pickup paštomatą. Pasirinkus pristatymą per DPD Kurjerį reikia papildomai sumokėti 17,38 Eur mokestį.
10. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę el.paštu info@ortastika.lt
11. Siuntas pristatome tik Lietuvos teritorijoje, į užsienį nesiunčiame.
VIII. Kitos nuostatos
1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@ortastika.lt. Negavus atsakymo kreiptis telefonu Nr. +370 60382738
2. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir Parduotuvės vyksta valstybine kalba.
3. Visų pirma susisiekus su el.parduotuve el. paštu info@ortastika.lt ir nepriėmus bendro sprendimo dėl prekės neatitikimo, grąžinimo ar pakeitimo, prašymą/skundą dėl mūsų interneto Parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 2626760, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityje).
-
3000+ Laimingų ir patenkintų Klientų
-
Greitas DPD pristatymas į namus ir paštomatus
-
Saugus ir patogus atsiskaitymas
-
30 dienų išbandymo ir pinigų grąžinimo garantija